Pro kandidáty

Najdeme práci za vás

Rozhlížíte se po nové práci v IT? Toužíte v oboru začít nebo máte chuť zkusit novou pracovní výzvu? Pomůžeme vám.

Aktuální pracovní nabídky

1. Pohovor

Úvodní pohovor / call s konzultantem. Zajímáme se. Ptáme se. Diskutujeme. To proto, abychom dokázali co nejpřesněji zjistit, která firma a pozice jsou pro vás ty pravé.

2. E-maily

Zašleme vám shrnutí toho, co jsme si řekli během pohovoru (informace o pozici, klientovi a odkazy na LinkedIn s kým se případně setkáte v rámci výběrového řízení).

Druhý e-mail bude obsahovat žádost o souhlas s GDPR. Třetí e-mail neobdržíte vy, ale náš klient. Budou v něm informace o vašem profilu a důvod, proč si myslíme, že by právě vás měl zapojit do výběrového řízení.

3. Pozvánka

Jakmile dostaneme zpětnou vazbu od klienta, opět se s vámi spojíme a domluvíme termín pohovoru s klientem (občas si to klient řeší sám).

4. Chceme o vás vědět

Po každém pohovoru, co u klienta absolvujete, se s vámi spojíme s žádostí o zpětnou vazbu. Zjišťujeme jak se vám líbila pozice, firma, potenciální šéf, prostředí, …

Stejně tak zjistíme zpětnou vazbu od klienta, kterou vám sdělíme, abyste věděli, jak si stojíte.

5. Nabídka

Je tady nabídka od klienta! Pokud máte pochybnosti, budeme prostředníkem, případně mediátorem, mezi vámi a klientem. Naším cílem je, aby nabídka byla win-win.

6. Péče

Nabídka přijata, termín nástupu domluven. Gratulujeme! Stále o vás ale budeme pečovat. Chceme s vámi zůstat v kontaktu, abychom si byli jisti, že je vše v pořádku.

Nepřehlédněte

Výhody spolupráce s námi

Pomůžeme vám zorientovat se v nabídkách pracovních příležitostí v IT světě.

Nemusíte trávit svůj volný čas hledáním pozic, najdeme je za vás.

Představíme vám jen relevantní pozice a bude jen na vás si vybrat, zda se zúčastníte výběrového řízení.

Vyjednáváme za vás ty nejlepší možné varianty a podmínky.

Naše reference

Řekli o nás

Nejlepší recruiterka, se kterou jsem zatím přišel do kontaktu. Milá, profesionální, nápomocná. Většina mých náborových zkušeností je jako přes kopírák – anonymní, masové. S Kateřinou to bylo naopak – lidský, osobní přístup. Pomohla mi získat novou práci, byla k dispozici během celého náborového procesu, všechno se mnou probrala. Doporučuju na 1000000%.

Matouš Eibich

LLM engineer

Kateřinu mohu vřele doporučit pro její efektivitu, laskavost, skvělé komunikační schopnosti a asertivitu. Vždy jsem se s ní při náboru cítil jako cenný člověk, což v dnešní době rozhodně není běžné.

Miroslav Fabian

SAN and Storage Engineer

Oceňuji profesionální a odborný přístup. Spolupracoval jsem se společností siteq. již dvakrát při hledání zaměstnání. Na pracovním trhu je spousta personálních agentur, ale je těžké najít tu, která umí odhadnout vaše schopnosti, rozumí oboru, naslouchá vašim přáním a požadavkům, a na tomto základě vám najde adekvátní pracovní pozici.

Miroslav Osmančík

Networking & Securite Lead

Další reference

Časté dotazy

FAQ


Jaká je role headhuntera ve vztahu ke mně jako ke kandidátovi?

Naším cílem není jen udělat s vámi pohovor a poslat vaše CV našemu klientovi. Zajímáme se. Ptáme se. Diskutujeme. To proto, abychom dokázali co nejpřesněji zjistit, která firma a pozice jsou pro vás ty pravé, a také proto, abychom vás pak mohli dobře prodat.

Během výběrového řízení jsme tu pro vás. Zařizujeme termíny, zjišťujeme zpětné vazby, jsme mediátorem mezi vámi a vaším budoucím zaměstnavatelem. Vyjednáváme za vás. A to tak, abychom ochránili vaše zájmy.

Pečujeme o vás, i když už bychom nemuseli. Když nastoupíte k našemu klientovi, jsme s vámi stále ve spojení. Chceme si být jistí, že se vám ve firmě líbí, že je na vaší straně spokojenost. Dokážeme za vás vyřešit pro vás nekomfortní situace.

Jsme vaši parťáci. Kopeme za vás.


Můžu si to ještě nechat projít hlavou?

Probrali jsme společně možnosti, vám se pozice i náš klient líbí, ale na konci rozhovoru přichází otázka nebo oznámení, že si to ještě promyslíte a za nějaký čas se ozvete. To samozřejmě možné je. Nebudeme vás do ničeho nutit. Počítejte ale s tím, že pozice už také nemusí být k dispozici. Platí rčení „kdo dřív přijde, ten dřív mele“.

Myslete na to, že to, že se zapojíte do výběrového řízení, vás k ničemu nezavazuje.


Jaké je na pozici finanční ohodnocení?

Častá otázka a ve většině případů vždy stejná odpověď. Máme od klientů nějaký budget, nějaký strop, nicméně také všem našim klientům říkáme, ať si nezavírají vrátka. Důležité tedy je, aby kandidát znal svoji cenu, za kterou si stojí a kterou si dokáže obhájit. Většina našich klientů je otevřena se bavit s kvalitními uchazeči, kteří jim předvedou jejich přidanou hodnotu a stojí za to (a to doslova).


Vybrané IT pozice

Nejnovější pracovní nabídky


Microsoft Consultant

Lokalita

Hlavní město Praha

Typ

Permanent

Obor

ERP / CRM / ITSM / Business App

Finance

60.000 - 90.000 CZK

Nabízíme vám možnost pracovat pro menší českou dodavatelskou firmu, která je v rámci CEE nejvyhledávanějším partnerem v oblasti digitalizace dokumentů a automatizace procesů, které se na dokumenty vážou. Misí této firmy je zajišťovat bezpapírovou budoucnost. Skrz to pomáhá svým zákazníkům šetřit nejen čas, peníze a energii zaměstnanců, ale i životní prostředí. Zajištěním jednoduchého systému digitalizace dokumentů a faktur zároveň zvyšují bezpečnost těchto dat. • česká společnost s více než 20 letou historií • největší partner OpenText v CEE • více než 50 IT specialistů na implementaci a podporu aplikačních platforem OpenText a SharePoint • práce na mezinárodních projektech pro světové leadery (Daimler, Siemens, E.ON, Pilsner Urquell, O2, ČEZ aj.) • sídlo v Praze• máte zkušenosti s prodejem a implementací řešení na platformách Microsoft, zejména v oblasti ECM • ovládáte Microsoft ekosystém a máte praxi s implementací řešení na platformách, jako jsou SharePoint, Power Platform nebo Azure • dorozumíte se bez problémů anglicky Nice to have: • znáte Microsoft Dynamics 365 • máte zkušenost s jinými ECM platformami • umíte programovat na Microsoft technologiích • máte Microsoft certifikaceNáš klient chce vylepšit svůj byznys v oblasti Microsoft technologií, a právě proto hledá člověka, který se této výzvě postaví, a pokud uspěje, dostane příležitost si kolem sebe vytvořit tým MS konzultantů. Primárně budete mít na starosti: • presale aktivity – poskytnete podporu obchodnímu týmu při přípravě nabídek, včetně odhadů pracnosti a návrhu řešení, které přesvědčí zákazníky k investici do produktů našeho klienta • workshopy a prezentace – budete pravidelně jednat se zákazníky, prezentovat jim navrhovaná řešení nebo je školit na nově implementovaná řešení • analýzu a návrh – zmapujete požadavky zákazníků a navrhnete pro ně optimální řešení • implementace – zajistíte nasazení řešení u zákazníka a dohlédnete na jeho bezchybnou funkčnost • testování a dokumentaci – ověříte funkčnost řešení, připravíte příslušnou dokumentaci a vyškolíte uživatele i administrátory • podporu při Go Live – budete zákazníkovi k dispozici při uvedení řešení do provozu a poskytnete následnou podporu • kontinuální vzdělávání – budete se průběžně vzdělávat v oblasti Microsoft technologií

IT Project / Delivery Manager // Security

Lokalita

Hlavní město Praha

Typ

Permanent
Contract

Obor

Management / Project Management

Finance

60.000 - 150.000 CZK

Ochrana citlivých dat a infrastruktury – to je hlavní cíl našeho klienta, který se za 10 let svého působení stal jedním z nejvýznamnějších poskytovatelů kybernetické bezpečnosti ve střední a východní Evropě. Společnost se specializuje na bezpečnostní monitoring, automatizaci incidentů a ochranu sítí i koncových zařízení, přičemž spolupracuje s technologickými lídry jako IBM. Tým tvoří přibližně 20 specialistů, kteří svým zákazníkům zajišťují kompletní kybernetickou bezpečnost, a to od návrhu přes implementaci až po podporu. Mezi jejich klienty patří finanční instituce, ale také např. společnosti z oblasti vodohospodářství. • 10 let na trhu • jeden z největších partnerů IBM QRadar SIEM • silné reference v ČR i zahraničí• zkušenosti s řízením a koordinací projektů v oblasti IT infrastruktury a integrací (oblast bezpečnosti výhodou) • schopnost řídit projekty od začátku do konce, koordinovat jak interní týmy, tak externí dodavatele a zástupce na straně zákazníka • výborné komunikační dovednosti, schopnost efektivně předávat informace a porozumět očekáváním zákazníka • schopnost efektivně řešit problémy, vyhodnocovat alternativy a operativně rozhodovat • zkušenost s prací v JIRA • zvládnete bez problémů komunikovat anglicky Pozice je ideální pro mediorní až seniorní kandidáty, kteří mají zkušenost s externím řízením projektů (včetně těch, kde se část práce outsourcuje) a kteří si uvědomují důležitost koordinace mezi business týmy a technickými odděleními.• zodpovědnost za kompletní projektový cyklus – od plánování, přes implementaci, až po finální dodání • řízení více různorodých projektů současně – čekají na vás malé jednorázové projekty, velké implementace, zároveň i dlouhodobá rozvojová spolupráce se stávajícími zákazníky • budete sledovat průběh projektů a zajišťovat, aby se pracovalo podle plánu • spolupráce se specialisty napříč různými odděleními • reporting směrem k zákazníkovi na základě dat v JIRA a výstupů od vedoucích konzultantů a supportu

Senior Security Analyst / Consultant

Lokalita

Hlavní město Praha

Typ

Permanent
Contract

Obor

Finance

80.000-130.000 CZK

Ochrana citlivých dat a infrastruktury – to je hlavní cíl našeho klienta, který se za 10 let svého působení stal jedním z nejvýznamnějších poskytovatelů kybernetické bezpečnosti ve střední a východní Evropě. Společnost se specializuje na bezpečnostní monitoring, automatizaci incidentů a ochranu sítí i koncových zařízení, přičemž spolupracuje s technologickými lídry jako IBM. Tým tvoří přibližně 20 specialistů, kteří svým zákazníkům zajišťují kompletní kybernetickou bezpečnost, a to od návrhu přes implementaci až po podporu. Mezi jejich klienty patří finanční instituce, ale také např. společnosti z oblasti vodohospodářství. • 10 let na trhu • jeden z největších partnerů IBM QRadar SIEM • silné reference v ČR i zahraničí• praxe s řešením bezpečnostních incidentů a zkušenosti s nástroji jako SIEM, SOAR, EDR/XDR nebo NBA • znalost rámce MITRE ATT&CK nebo podobných modelů pro popis útočných technik a taktik • obecná znalost IT infrastruktury – sítě, bezpečnostní prvky (secure email gateway, proxy, IDS/IPS, WAF), operační systémy (Windows), případně databáze a aplikační servery • schopnost identifikovat a řešit relevantní bezpečnostní rizika • zvládnete bez problémů komunikovat anglicky• optimalizace externího SOCu: nastavování procesů, ladění pravidel, definice a automatizace response • analýza incidentů v roli seniora, vedení méně zkušených kolegů • implementace a rozvoj bezpečnostních nástrojů (SIEM, SOAR, EDR/XDR, NBA) • spolupráce se zákazníky: definice očekávání, návrhy monitorovacích nastavení • zapojení nových zákazníků do SOC služeb

Senior IT / Business Analytik // DMS systém

Lokalita

Hlavní město Praha

Typ

Permanent
Contract

Obor

Analysis / Architecture

Finance

80.000 - 150.000 CZK

Stabilní česká společnost s více jak 20letou historií, která nabízí široké portfolio služeb od konzultací přes dodávky informačních systémů až po komplexní řízení převzaté sítě. Působí v oblastech veřejné správy, zdravotnictví, bezpečnosti, obrany, dopravy, logistiky, financí a bankovnictví. Mezi produkty a službami této firmy najdete např. systém automatizované detekce přestupků, komplexní nemocniční informační systém, systém určený vzdušným silám k celostátnímu / lokálnímu řízení a velení na taktické a operativní úrovni, aplikaci pro řízení interních auditů a mnoho dalšího. Staňte se součástí firmy, která se může pochlubit řadou ocenění jako IT Projekt roku, Českých 100 nejlepších aj.• poradíte si s migrační analýzou, analýzou/designem aplikací a návrhem UML diagramů (Enterprise Architect) • umíte vytvořit analytický popis funkčnosti pro potřeby softwarového vývoje • znáte principy modelování (objektové, procesní) • umíte pracovat s relačními databázemi • orientace v problematice elektronické správy dokumentů (spisová služba, ECM, DMS aj.), eIDAS, GDPR výhodouHledáme seniorního analytika, který bude mít zodpovědnost za jeden ze čtyř hlavních produktů našeho klienta – systém zajišťující dlouhodobé a důvěryhodné uchovávání elektronických dokumentů a spisů. Čeká vás práce na produktu, který chce náš klient do budoucna dál rozvíjet a technologicky posunout. Budete tak mít díky tomu příležitost podílet se na velkých změnách. Komunikace se zákazníkem probíhá aktuálně zejména přes service desk požadavky (JIRA), nicméně náš klient plánuje pro vybrané zákazníky vyvíjet systém na míru, a tak se počítá s tím, že se v rámci role dostanete i do přímého kontaktu se zákazníky, kterými jsou primárně subjekty z oblasti státní správy. Budete mít na starost: • převzetí požadavků zákazníka, přípravu zadání a návrh změn pro vývoj SW • tvorbu různých typů analýz jako jsou technická, migrační, analýza uživatelských požadavků a modelů (funkční, procesní aj.) • přípravu dokumentace • sledování legislativy v oblasti spisové služby a archivnictví • budete spolupracovat při vývoji a testování nových funkcionalit, např. formou konzultací s vývojáři a testery

siteq. tipy

Píšeme pro vás


Děti jsou budoucnost a ta je každým dnem více a více technologická. Proto jsme dali dohromady seznam několika kurzů a příměstských táborů, ve kterých se i ti nejmenší...


V minulém článku jsme vám poradili, jakými způsoby si můžete snadno a rychle založit živnost. Tím však potřebná administrativa nekončí, ba naopak. Dnes vám...


Chcete začít pracovat na IČO, ale nevíte kde začít? Zakládání živnosti může vypadat jako náročný proces, ale opak je pravdou! Pojďme se společně podívat, jak na...


HPP nebo IČO, to je oč tu běží... Rozhodujete se mezi prací na hlavní pracovní poměr a na živnostenský list? Oba způsoby práce mají spousty výhod, avšak se sebou...

Kontakt

>_Máte nějaké dotazy?

    >_Hledáte novou pracovní příležitost? Pošlete nám CV nebo LinkedIn profil.

    Práce v IT