Pro kandidáty

Najdeme práci za vás

Rozhlížíte se po nové práci v IT? Toužíte v oboru začít nebo máte chuť zkusit novou pracovní výzvu? Pomůžeme vám.

Aktuální pracovní nabídky

1. Pohovor

Úvodní pohovor / call s konzultantem. Zajímáme se. Ptáme se. Diskutujeme. To proto, abychom dokázali co nejpřesněji zjistit, která firma a pozice jsou pro vás ty pravé.

2. E-maily

Zašleme vám shrnutí toho, co jsme si řekli během pohovoru (informace o pozici, klientovi a odkazy na LinkedIn s kým se případně setkáte v rámci výběrového řízení).

Druhý e-mail bude obsahovat žádost o souhlas s GDPR. Třetí e-mail neobdržíte vy, ale náš klient. Budou v něm informace o vašem profilu a důvod, proč si myslíme, že by právě vás měl zapojit do výběrového řízení.

3. Pozvánka

Jakmile dostaneme zpětnou vazbu od klienta, opět se s vámi spojíme a domluvíme termín pohovoru s klientem (občas si to klient řeší sám).

4. Chceme o vás vědět

Po každém pohovoru, co u klienta absolvujete, se s vámi spojíme s žádostí o zpětnou vazbu. Zjišťujeme jak se vám líbila pozice, firma, potenciální šéf, prostředí, …

Stejně tak zjistíme zpětnou vazbu od klienta, kterou vám sdělíme, abyste věděli, jak si stojíte.

5. Nabídka

Je tady nabídka od klienta! Pokud máte pochybnosti, budeme prostředníkem, případně mediátorem, mezi vámi a klientem. Naším cílem je, aby nabídka byla win-win.

6. Péče

Nabídka přijata, termín nástupu domluven. Gratulujeme! Stále o vás ale budeme pečovat. Chceme s vámi zůstat v kontaktu, abychom si byli jisti, že je vše v pořádku.

Nepřehlédněte

Výhody spolupráce s námi

Pomůžeme vám zorientovat se v nabídkách pracovních příležitostí v IT světě.

Nemusíte trávit svůj volný čas hledáním pozic, najdeme je za vás.

Představíme vám jen relevantní pozice a bude jen na vás si vybrat, zda se zúčastníte výběrového řízení.

Vyjednáváme za vás ty nejlepší možné varianty a podmínky.

Naše reference

Řekli o nás

Nejlepší recruiterka, se kterou jsem zatím přišel do kontaktu. Milá, profesionální, nápomocná. Většina mých náborových zkušeností je jako přes kopírák – anonymní, masové. S Kateřinou to bylo naopak – lidský, osobní přístup. Pomohla mi získat novou práci, byla k dispozici během celého náborového procesu, všechno se mnou probrala. Doporučuju na 1000000%.

Matouš Eibich

LLM engineer

Kateřinu mohu vřele doporučit pro její efektivitu, laskavost, skvělé komunikační schopnosti a asertivitu. Vždy jsem se s ní při náboru cítil jako cenný člověk, což v dnešní době rozhodně není běžné.

Miroslav Fabian

SAN and Storage Engineer

Oceňuji profesionální a odborný přístup. Spolupracoval jsem se společností siteq. již dvakrát při hledání zaměstnání. Na pracovním trhu je spousta personálních agentur, ale je těžké najít tu, která umí odhadnout vaše schopnosti, rozumí oboru, naslouchá vašim přáním a požadavkům, a na tomto základě vám najde adekvátní pracovní pozici.

Miroslav Osmančík

Networking & Securite Lead

Další reference

Časté dotazy

FAQ


Jaká je role headhuntera ve vztahu ke mně jako ke kandidátovi?

Naším cílem není jen udělat s vámi pohovor a poslat vaše CV našemu klientovi. Zajímáme se. Ptáme se. Diskutujeme. To proto, abychom dokázali co nejpřesněji zjistit, která firma a pozice jsou pro vás ty pravé, a také proto, abychom vás pak mohli dobře prodat.

Během výběrového řízení jsme tu pro vás. Zařizujeme termíny, zjišťujeme zpětné vazby, jsme mediátorem mezi vámi a vaším budoucím zaměstnavatelem. Vyjednáváme za vás. A to tak, abychom ochránili vaše zájmy.

Pečujeme o vás, i když už bychom nemuseli. Když nastoupíte k našemu klientovi, jsme s vámi stále ve spojení. Chceme si být jistí, že se vám ve firmě líbí, že je na vaší straně spokojenost. Dokážeme za vás vyřešit pro vás nekomfortní situace.

Jsme vaši parťáci. Kopeme za vás.


Můžu si to ještě nechat projít hlavou?

Probrali jsme společně možnosti, vám se pozice i náš klient líbí, ale na konci rozhovoru přichází otázka nebo oznámení, že si to ještě promyslíte a za nějaký čas se ozvete. To samozřejmě možné je. Nebudeme vás do ničeho nutit. Počítejte ale s tím, že pozice už také nemusí být k dispozici. Platí rčení „kdo dřív přijde, ten dřív mele“.

Myslete na to, že to, že se zapojíte do výběrového řízení, vás k ničemu nezavazuje.


Jaké je na pozici finanční ohodnocení?

Častá otázka a ve většině případů vždy stejná odpověď. Máme od klientů nějaký budget, nějaký strop, nicméně také všem našim klientům říkáme, ať si nezavírají vrátka. Důležité tedy je, aby kandidát znal svoji cenu, za kterou si stojí a kterou si dokáže obhájit. Většina našich klientů je otevřena se bavit s kvalitními uchazeči, kteří jim předvedou jejich přidanou hodnotu a stojí za to (a to doslova).


Vybrané IT pozice

Nejnovější pracovní nabídky


Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant

Lokalita

Hlavní město Praha

Typ

Permanent

Obor

ERP / CRM / ITSM / Business App

Finance

80.000 - 135.000 CZK

Přinášet inovativní řešení a poskytovat služby, které pomáhají ostatním firmám dosáhnout úspěchu v digitálním světě - to je posláním jedné z 5 největších konzultačních firem, která je světovým leaderem v oblasti digitálních technologií, cloudových služeb a kybernetické bezpečnosti. #Consulting #Digital #Technology #Security Díky rozsáhlým zkušenostem dodává IT služby do téměř každé oblasti - ať už jde například o automotive, medical, retail nebo fintech. Celkem takových oblastí napočítáte více než 40 pro společnosti z Fortune500. Nabízíme vám příležitost podílet se na projektech pro velké mezinárodní i lokální společnosti. Připojte se k týmu IT profesionálů a přispějte k transformaci digitálního světa! • více než 9 000 klientů ve 120 zemích • v České republice: 2 100 zaměstnanců z desítek národností• pokročilá znalost funkcí Microsoft Dynamics 365 Finance a finančních procesů • zkušenosti s návrhem obchodních procesů a analýzou požadavků • pokročilá čeština / slovenština a angličtinaPro našeho klienta hledáme zkušeného Microsoft Dynamics 365 Finance konzultanta, který pomůže jeho zákazníkům optimalizovat finanční procesy a bude navrhovat řešení šitá na míru. Primárně budete: • analyzovat a navrhovat obchodní procesy a systémy tak, aby odpovídaly finančním operacím zákazníků • posuzovat aktuální stav podnikových modelů a jejich integraci s technologiemi a hledat oblasti ke zlepšení • shromažďovat a analyzovat informace o potřebách zákazníků a převádět je na konkrétní řešení • hodnotit požadavky zákazníků a navrhovat budoucí stav řešení, který podpoří jejich finanční cíle • spolupracovat s týmy napříč firmou a zajistit, že řešení budou funkční napříč odděleními • poskytovat odborné znalosti v oblasti financí a účetnictví pro návrh efektivních řešení • dbát na to, aby byly projekty dokončeny včas, v rámci rozpočtu a v nejvyšší kvalitě Dále budete: • vyvíjet inovativní strategie pro optimalizaci obchodních procesů a systémů pomocí Microsoft Dynamics 365 Finance • sbírat a analyzovat požadavky od zákazníků a zajišťovat, že odpovídají jejich cílům • navrhovat a implementovat řešení, která usnadní a zefektivní finanční operace • sledovat aktuální trendy a osvědčené postupy v oblasti financí a technologií • poskytovat podporu, vedení a zajišťovat úspěšné dokončení projektů

Microsoft Dynamics 365 Solution Architect (ERP)

Lokalita

Hlavní město Praha

Typ

Permanent

Obor

Analysis / Architecture

Finance

100.000 - 160.000 CZK

Přinášet inovativní řešení a poskytovat služby, které pomáhají ostatním firmám dosáhnout úspěchu v digitálním světě - to je posláním jedné z 5 největších konzultačních firem, která je světovým leaderem v oblasti digitálních technologií, cloudových služeb a kybernetické bezpečnosti. #Consulting #Digital #Technology #Security Díky rozsáhlým zkušenostem dodává IT služby do téměř každé oblasti - ať už jde například o automotive, medical, retail nebo fintech. Celkem takových oblastí napočítáte více než 40 pro společnosti z Fortune500. Nabízíme vám příležitost podílet se na projektech pro velké mezinárodní i lokální společnosti. Připojte se k týmu IT profesionálů a přispějte k transformaci digitálního světa! • více než 9 000 klientů ve 120 zemích • v České republice: 2 100 zaměstnanců z desítek národností• pokročilé znalosti architektury řešení Microsoft Dynamics 365 • bohaté zkušenosti s ERP procesy v Dynamics 365 Finance and Operations • praktické zkušenosti s Microsoft Azure (IaaS, PaaS, SaaS) • pokročilá čeština / slovenština a angličtinaHledáme zkušeného Microsoft Dynamics 365 Solution Architekta, který se nebojí výzev a rád vytváří technologická řešení s opravdovým dopadem. Primárně budete mít na starosti: • návrh řešení v Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations (FO) a optimalizaci funkčních procesů • komunikaci se zákazníky, analýzu potřeb a jejich převedení do efektivních řešení • poskytování odborných konzultací a řešení problémů napříč týmy • tvorbu a správu architektonické dokumentace • poskytování technického vedení a podporu vývojářským týmům

Microsoft Consultant

Lokalita

Hlavní město Praha

Typ

Permanent

Obor

ERP / CRM / ITSM / Business App

Finance

60.000 - 90.000 CZK

Nabízíme vám možnost pracovat pro menší českou dodavatelskou firmu, která je v rámci CEE nejvyhledávanějším partnerem v oblasti digitalizace dokumentů a automatizace procesů, které se na dokumenty vážou. Misí této firmy je zajišťovat bezpapírovou budoucnost. Skrz to pomáhá svým zákazníkům šetřit nejen čas, peníze a energii zaměstnanců, ale i životní prostředí. Zajištěním jednoduchého systému digitalizace dokumentů a faktur zároveň zvyšují bezpečnost těchto dat. • česká společnost s více než 20 letou historií • největší partner OpenText v CEE • více než 50 IT specialistů na implementaci a podporu aplikačních platforem OpenText a SharePoint • práce na mezinárodních projektech pro světové leadery (Daimler, Siemens, E.ON, Pilsner Urquell, O2, ČEZ aj.) • sídlo v Praze• máte zkušenosti s prodejem a implementací řešení na platformách Microsoft, zejména v oblasti ECM • ovládáte Microsoft ekosystém a máte praxi s implementací řešení na platformách, jako jsou SharePoint, Power Platform nebo Azure • dorozumíte se bez problémů anglicky Nice to have: • znáte Microsoft Dynamics 365 • máte zkušenost s jinými ECM platformami • umíte programovat na Microsoft technologiích • máte Microsoft certifikaceNáš klient chce vylepšit svůj byznys v oblasti Microsoft technologií, a právě proto hledá člověka, který se této výzvě postaví, a pokud uspěje, dostane příležitost si kolem sebe vytvořit tým MS konzultantů. Primárně budete mít na starosti: • presale aktivity – poskytnete podporu obchodnímu týmu při přípravě nabídek, včetně odhadů pracnosti a návrhu řešení, které přesvědčí zákazníky k investici do produktů našeho klienta • workshopy a prezentace – budete pravidelně jednat se zákazníky, prezentovat jim navrhovaná řešení nebo je školit na nově implementovaná řešení • analýzu a návrh – zmapujete požadavky zákazníků a navrhnete pro ně optimální řešení • implementace – zajistíte nasazení řešení u zákazníka a dohlédnete na jeho bezchybnou funkčnost • testování a dokumentaci – ověříte funkčnost řešení, připravíte příslušnou dokumentaci a vyškolíte uživatele i administrátory • podporu při Go Live – budete zákazníkovi k dispozici při uvedení řešení do provozu a poskytnete následnou podporu • kontinuální vzdělávání – budete se průběžně vzdělávat v oblasti Microsoft technologií

siteq. tipy

Píšeme pro vás


Děti jsou budoucnost a ta je každým dnem více a více technologická. Proto jsme dali dohromady seznam několika kurzů a příměstských táborů, ve kterých se i ti nejmenší...


V minulém článku jsme vám poradili, jakými způsoby si můžete snadno a rychle založit živnost. Tím však potřebná administrativa nekončí, ba naopak. Dnes vám...


Chcete začít pracovat na IČO, ale nevíte kde začít? Zakládání živnosti může vypadat jako náročný proces, ale opak je pravdou! Pojďme se společně podívat, jak na...


HPP nebo IČO, to je oč tu běží... Rozhodujete se mezi prací na hlavní pracovní poměr a na živnostenský list? Oba způsoby práce mají spousty výhod, avšak se sebou...

Kontakt

>_Máte nějaké dotazy?

    >_Hledáte novou pracovní příležitost? Pošlete nám CV nebo LinkedIn profil.

    Práce v IT